Google Tag Manager training

Google Tag Manager training
20 oktober 2010
Terug naar blogoverzicht

Google Tag Manager training

Een website met meetproblemen? Los het op met Google Tag Manager en leer hoe het werkt in deze interactieve workshop.

Een website met meetproblemen? Los het op met Google Tag Manager en leer hoe het werkt in deze interactieve workshop.

Wat leer je tijdens de Google Tag Manager training:

  • Wat Tag Management is.
  • Wat de voor- en nadelen zijn van Google Tag Manager.
  • Hoe je een account aanmaakt en de 'container' implementeert.
  • Wat Tags, Regels en Macro's zijn.
  • Wat het datalayer object is. En hoe je slim gebruik maakt van dit object.
  • Tags toevoegen, zoals bijvoorbeeld een Universal Analytics meting of een Adwords conversiepixel.
  • Google Analytics Events aanmaken zonder tussenkomst van de webbouwer.
  • Hoe je omgaat met de beheerders- en gebruikersrechten.
  • Waarom IT nog steeds nodig is.

Voor wie?

  • Webanalisten die Google Tag Manager gaan gebruiken of al reeds gebruiken.
  • Online marketeers die de werking van Tag Management willen begrijpen.
  • Front-end developers die de implementatie van GTM verzorgen.

Wat zijn de vereisten?

  • Kennis van HTML
  • Kennis van werking Google Analytics of andere webanalyse pakketten

Lunch is inbegrepen.
Datum: nader te bepalen
Tijd: 9.30 - 13.30 uur
Plaats: Amsterdam
Prijs: € 395,-  (excl. BTW)
Duur: 4 uur

Geïnteresseerd? Neem contact met ons op via het contactformulier of bel met het web analytics team op 020 345 9488.

Deel deze blogpost
Reacties (0)
Reageren