Nieuws

Marjon op de Woerd | 9 augustus 2018

Netprofiler nu partner van feedmanagement tool Channable

Waarom wij partner zijn van Channable Channable is een feed managementtool met meer dan 1000 aangesloten SEA-kanalen, vergelijkingssites, marktplaatsen en affiliate netwerken. Dat is een indrukwekkende hoeveelheid kanalen, wat van grote waarde is voor onze klanten. Daarnaast maakt Channable het mogelijk feeds te generen voor specifieke kanalen zodat het assortiment van onze klanten per kanaal […]

lees meer
Marjon op de Woerd | 14 mei 2018

Opnieuw topnotering voor Netprofiler in Emerce-100

Het onderzoek dat ieder jaar wordt uitgevoerd bestaat uit een vijftal gebieden: Bureaus, E-business services, Media & Advertising, Software en Venture. De labels van LevelUp Group, waaronder Netprofiler en CRO-bureau ClickValue, doen mee in de categorie Bureaus. Het imago-onderzoek is gedaan op een 7-puntsschaal. Netprofiler tweede Digital Marketing Bureau van het land Goed nieuws, Netprofiler […]

lees meer
Marjon op de Woerd | 16 april 2018

Netprofiler genomineerd als Marketing Research & Analytics Bureau van het jaar!

Dit is wat MOA, het Expertise Centrum voor Marketing-Insights, Onderzoek & Analytics, er zelf over zegt: Bureau van het jaar…. het is een begeerde titel, niet alleen voor grote gevestigde bureaus, maar ook voor minder grote en runners-up. De omvang maakt niet uit, wel of je het afgelopen jaar iets hebt laten zien in het vakgebied, […]

lees meer
Maxime Lunter | 25 januari 2018

8 feiten die je voorbereiden op de nieuwe AVG privacywet 2018

1. De AVG waarborgt per 25 mei 2018 privacy en veiligheid De AVG vervangt per 25 mei de huidige Wet bescherming persoonsgegevens en zal gelden voor de hele Europese Unie. AVG is simpelweg de Nederlandse titel voor de Europese General Data Protection Regulation (GDPR). De nieuwe wet zorgt ervoor dat privacy en de veiligheid van […]

lees meer
Maxime Lunter | 30 juni 2017

Netprofiler en ClickValue verhuizen samen naar Amsterdam Overamstel

LevelUp groeit Continue verbetering, met elkaar. Dat is waar LevelUp Group voor staat. Met 73 specialisten zetten ClickValue en Netprofiler zich iedere dag in op het gebied van Online Marketing, Digital Analytics en Conversie Optimalisatie. Binnen beide organisaties is er een meer dan gemiddelde interesse voor het meetbaar maken van online resultaten en het benutten van kansen die de online marketingwereld […]

lees meer
Paul de Graaf | 9 februari 2017

ClickValue en Netprofiler samen verder in LevelUp Group

LevelUp Continue verbetering, met elkaar. Dat is waar LevelUp Group voor staat. Met 71 specialisten zetten ClickValue en Netprofiler – die als afzonderlijke merken blijven bestaan – zich iedere dag in op het gebied van Online Marketing, Digital Analytics en Conversie Optimalisatie. Door de krachtenbundeling hebben de bureaus meerdere specialisten op alle online marketing disciplines. […]

lees meer
Netprofiler | 13 juni 2016

Netprofiler is Optimizely Solutions Partner!

Optimizely Solutions Partner Wij zijn verheugd mede te delen dat wij Optimizely Solutions Partner zijn geworden. Optimizely werkt wereldwijd met een netwerk van bureaus die bedrijven kunnen helpen bij het juist in zetten van de Optimizely producten. Het gaat hierbij om het neerzetten van een strategie en om het uitvoeren van deze strategie door Optimizely […]

lees meer
Netprofiler | 20 januari 2014

Klanttevredenheidsonderzoek Netprofiler 2013

Begin december 2013 heeft Netprofiler het derde klanttevredenheids-onderzoek uitgevoerd onder klanten. Van de 134 benaderde relaties, hebben 63 klanten hun medewerking verleend. Hiervoor willen wij jullie graag bedanken!

lees meer

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste trends op het gebied van digital analytics, traffic optimization en user experience.