KPI sessie


KPI sessie

Wij denken graag met je mee op strategisch vlak. Waar wil je als organisatie met je website naartoe?

Waar heb je behoefte aan? Om dit boven water te krijgen, organiseren wij een Key Performance Indicator (KPI-)sessie. Tijdens de KPI-sessie stellen we de belangrijkste doelen en meetpunten van jouw website vast.

Onze werkwijze:
Tijdens de KPI-sessie stellen we de belangrijkste doelen en meetpunten van jouw website vast. Daarbij stemmen we de bedrijfsdoelstellingen, de online doelstellingen en de customer journey van de bezoekers op elkaar af. Hiervoor zetten we ons eigen customer journey-model in, omdat je in iedere fase van het bezoekersgedrag andere doelen moet bepalen. Uiteraard werken wij de sessie uit in een lijst met concrete acties waarmee je aan de slag kunt.

Doelen van een KPI-sessie zijn:

  1. Overzicht van de verschillende doelen per fase in de customer journey.
  2. Input voor opzet van KPI-dashboards.
  3. Input voor technisch meetplan.

Onze web analytics-consultants zijn uitstekend in staat om een KPI-sessie te leiden en de juiste punten naar boven te halen. Wanneer wij een web analytics-implementatie of tag management-implementatie voor je verzorgen, maakt een KPI-sessie bij voorbaat onderdeel uit van het project.

Contact

Meer weten? Meer informatie over KPI-sessies? Neem dan contact met op met ons webanalytics team of bel 020 345 9488.

Wij helpen je ook graag verder met...

Online Marketing Support

Cases

Graag laten we je een case zien uit ons portfolio.

De Troubadour

‘de openheid, de liefde voor het online vak en de informele, persoonlijke benadering is iets waar elk bedrijf blij van wordt.” (Merel Hopman)

bekijk alle cases case verder lezen