Interactieve Display

Interactieve Display

Het juiste bannerformaat voor jouw advertentie is onze verantwoordelijkheid.

De basis bestaat uit de zogenoemde standaard IAB formaten, kleinere formaten die op praktisch elke website getoond kunnen worden. Bovenop deze basis bieden we uiteraard ook interactieve elementen, die jouw advertentie de aandacht geeft die het verdient.

Interactieve display advertising zorgt ervoor dat de bezoeker actief contact maakt met de advertentie én de boodschap. Deze interactie is waardevoller dan een advertentie die alleen zichtbaar (viewable) is geweest. Bij een advertentie die interactie vraagt (engagement) worden al deze bezoekers opgevangen in een cookiepool. Later kunnen zij met een passende boodschap direct benaderd worden.

De grote voordelen van een interactieve display advertisement:

  1. Bij interactie heeft de bezoeker de uiting zeker gezien.
  2. Door de interactie ontstaat er affiniteit met de adverteerder.

 

Contact

Wil je weten wat display advertising voor jouw organisatie kan doen? Neem dan contact op met het Traffic Team of bel 020 345 95 88.

Klanten voor Interactieve Display

Wij helpen je ook graag verder met...

Cases

Graag laten we je een case zien uit ons portfolio.

Prominent

“Bij Prominent zijn we no-nonsense, eerlijk en resultaatgericht. Dat zoek ik ook in een partner. Netprofiler sluit volledig bij ons aan en ontzorgt mij op alle fronten.” (Chiel Menthen, Online Performance Marketeer Prominent)

bekijk alle cases case verder lezen