Juiste KPI is key

Kies het juiste doel

Display kan in iedere fase van toegevoegde waarde zijn, mits je de juiste doelstelling kiest in combinatie met een passende Key Performance Indicator (KPI).

Welke doelen kun je met Display Advertising bereiken?

Wat is belangrijk bij het vaststellen van doelen?

Ons advies? Maak een duidelijke keuze wat betreft de KPI en optimaliseer zo je campagne. Het is een veelgemaakte fout om aan één campagne meerdere doelstelling uit verschillende fases van de funnel mee te geven. Wij helpen je graag campagnes te optimaliseren.

Klanten voor Juiste KPI is key

Wij helpen je ook graag verder met...

Cases

Graag laten we je een case zien uit ons portfolio.

De Hartstichting

“Netprofiler is altijd maar één belletje weg. Jullie voelen als een verlengde van onze eigen organisatie en als onze eigen collega’s. Dat is een enorm pluspunt.” - Michel Bleeker, Online Marketeer bij De Hartstichting

bekijk alle cases case verder lezen