SEA Trainingen

Leer hoe je succesvolle campagnes opzet in de zoekmachines.

SEA Trainingen

Er zijn veel mogelijkheden om te adverteren in zoekmachines. En er komen voortdurend nieuwe toepassingen bij. Het is dus belangrijk om op de hoogte te zijn én te blijven van alle opties. Wij delen met veel plezier onze kennis over SEA-campagnes met je in diverse trainingen.

SEA-trainingen op elk niveau
Je hebt bij ons de keuze uit basis- en gevorderden trainingen. De basistrainingen zijn bedoeld voor iedereen die weinig tot geen ervaring heeft met zoekmachinemarketing. In deze trainingen krijg je praktische tips en do’s & don’ts voor het adverteren.

De gevorderdentrainingen zijn bedoeld voor diegenen die al ervaring hebben met SEA. In deze trainingen staan we uitgebreid stil bij strategie, optimalisatie en de nieuwste features. Wij geven zoekmachine-brede trainingen en gerichte producttrainingen zoals Google Shopping.

Je kunt onze trainingen in-company volgen of bij ons op kantoor. We kunnen ook een uitgebreid traject verzorgen waarbij wij een medewerker intensief trainen naar een bepaald niveau.

Verdiep je verder in SEA Trainingen

neem contact op

Wat wij je bieden

Wij geven sinds onze oprichting trainingen om onze passie en kennis op het gebied van SEA te delen. Wij beschikken dan ook over goed getrainde en enthousiaste trainers.

Externe SEA Training op locatie of een speciaal toegespitst programma? Wij denken graag met je mee voor een training die aansluit bij je behoeften.

Wij beschikken over jarenlange praktijkervaring. Onze medewerkers zijn op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Zij volgen regelmatig producttrainingen en werken intensief met Google samen.

Contact
Wil jij weten welke SEA Training het beste bij jou past? Neem vrijblijvend contact met ons op en bel met 020 345 94 88.

Wij helpen je ook graag verder met...

Online Marketing Support

Cases

Graag laten we je een case zien uit ons portfolio.

Avontuur

‘Door onze kennis van de branche te bundelen met de specialistische kennis van Netprofiler hebben we de juiste stappen kunnen zetten op het gebied van gebruikersonderzoek’. (Patrick van Zijl, Avontuur)

bekijk alle cases case verder lezen