User experience

Gebruiksvriendelijkheid bepaalt het online succes van iedere website. Wij helpen je bij het meten, analyseren en optimaliseren van de user experience op jouw websites en apps.

User experience

Met kwalitatief en kwantitatief onderzoek krijg je inzicht in de user experience van je site en apps. Aan de hand van de inzichten helpen we je bij het optimaliseren van de conversie en usability.

Hulp nodig bij het verbeteren van jouw websites en apps op het gebied van usability en conversie? Middels verschillende methodieken is het onderzoek precies af te stemmen op jouw vraag.

Het gros van deze diensten wordt tegenwoordig uitgevoerd door ons zusterbedrijf ClickValue. Begin 2017 zijn wij samengegaan met dit in conversie-optimalisatie gespecialiseerde bureau. Samen vormen wij nu een groep van ruim 80 digital marketing specialisten onder de naam LevelUp Group. ClickValue helpt je graag met het verbeteren van jouw website en apps op het gebied van usability en conversie.

Verdiep je verder in User experience

neem contact op

Onze ervaring met user experience

De combinatie van webanalytics en user experience is ontzettend krachtig. In een conversie audit bundelen we deze vakgebieden om een concreet advies te geven voor het verbeteren van conversie en usability.

Wij geven je van ieder onderzoek een rapport met de resultaten en concrete aanbevelingen om de conversie te verbeteren. Je kunt meteen aan de slag met de quickwins en de testtools om het succes van de aanpassingen direct te meten.

Afhankelijk van jouw uitdaging zetten we verschillende onderzoeksmethoden in, uiteenlopend van de usability expert review en usability onderzoek met eyetracking tot online feedback tools en A/B testen.

Wij zijn gespecialiseerd in het werken met tools als HotjarOptimizely en VWO. Ook doen wij remote usability onderzoek, waarbij de onderzoeker live meekijkt met een respondent die opdrachten op de site uitvoert. In ons eigen usabilitylab voeren wij bovendien usability onderzoek met eyetracking uit.

Wij hebben jarenlange ervaring met het optimaliseren van user experience, conversie en usability in de profit en non-profit sector. Wij werken onder andere voor ABN Amro, Ziggo, de Hartstichting en WNF.

Contact

Wil jij weten waar jouw kansen liggen op het gebied van user experience, conversie en usability? Neem dan contact met ons op of bel 020 345 94 88.

Klanten voor User experience

Wij helpen je ook graag verder met...

Cases

Graag laten we je een case zien uit ons portfolio.

De Hartstichting

“Netprofiler is altijd maar één belletje weg. Jullie voelen als een verlengde van onze eigen organisatie en als onze eigen collega’s. Dat is een enorm pluspunt.” - Michel Bleeker, Online Marketeer bij De Hartstichting

bekijk alle cases case verder lezen