Conversie optimalisatie

Optimaliseer de conversie op jouw website door continu te analyseren en te testen.

Conversie optimalisatie

Optimaliseer de conversie op je website door je data te analyseren en te testen. Wij helpen je graag met het inzetten van een data-analyse.

De conversie op je website optimaliseer je het best op basis van data. Wij kijken waar jouw kansen voor optimalisatie liggen door verschillende databronnen in te zetten, zoals Google Analytics en website feedback tools, (onder andere heatmap-analyse, mousetracking en surveys). We testen, analyseren en onderzoeken slecht presterende pagina’s die belangrijk zijn voor de funnel van je website, om zo te kijken hoe we deze kunnen verbeteren. Sommige aanbevelingen worden A/B getest, andere voeren we direct door.

Verdiep je verder in Conversie optimalisatie

neem contact op

Onze ervaring met conversie-optimalisatie

Het optimaliseren van je website en conversie is een continu proces van analyse, hypotheses, testen, evalueren en aanpassen.

Tijdens het hele proces zijn wij nauw betrokken. Wij plannen bij voorkeur één à twee keer per maand een afspraak om te sparren en de status, voortgang en planning te begeleiden.

Door de inzet van databronnen gedurende het hele proces, krijgen we een helder inzicht van de effecten op de gemaakte aanpassingen.

Tijdens het traject communiceren we open en eerlijk en houden we je, door fysieke afspraken, op de hoogte van de uitkomsten en ontwikkelingen.

Contact

Wil jij meer weten over het optimaliseren van jouw conversie aan de hand van data-analyses? Neem dan contact op met het User Experience Team op 020 - 345 94 88 of via het contactformulier.

Wij helpen je ook graag verder met...

Online Marketing Support

Cases

Graag laten we je een case zien uit ons portfolio.

Avontuur

‘Door onze kennis van de branche te bundelen met de specialistische kennis van Netprofiler hebben we de juiste stappen kunnen zetten op het gebied van gebruikersonderzoek’. (Patrick van Zijl, Avontuur)

bekijk alle cases case verder lezen