A/B testen

Optimaliseer je website met A/B testen en ontdek wat werkt.

A/B testen

Met een A/B-test ontdek je het exacte effect van een aanpassing aan je website. Wij helpen je om een succesvolle A/B-test op te zetten.

Een optimale website begint met het verzamelen van inzichten en het vertalen van de inzichten naar actionable insights. Een logisch vervolg hierop is de A/B-test. Hiermee controleer je of een aanpassing aan je website daadwerkelijk een verbetering is. De data laten zien wat het effect is. Een gestructureerde aanpak en een goed ingericht proces zijn de sleutel tot een succesvolle A/B-test. Wij helpen je bij het opzetten van het proces en het structureren van je A/B-test-aanpak. Zo heb je op de langere termijn optimaal profijt van je A/B-testen.

Wat wij je bieden

Onze ervaren consultants helpen jouw bedrijf op verschillende manieren verder met conversie-optimalisatie. Wij zijn gecertificeerd partner van onder meer Optimizely en Visual Website Optimizer.

Door A/B-testen uit te voeren zet je digital data in voor een optimale website. Beslissingen neem je niet meer op basis van gevoel, maar op basis van je data-analyse. A/B-testen zorgen ervoor dat medewerkers de stap maken naar conversiegericht denken.

Wij helpen je inzichten te verzamelen uit webanalytics tools, online feedbacktools, usability-onderzoek en verschillende andere bronnen. Hiermee formuleer je hypotheses die een grote kans hebben om een significant verschil te maken.

Wil je graag beginnen met A/B-testen? Wij helpen je een A/B-testteam samen te stellen en zetten een structuur neer om op langere termijn succesvol te zijn. Dit kan in de vorm van een tijdelijk project of een langer (interim) project, waarbij een van onze consultants onderdeel wordt van het team.

Contact

Wil jij weten hoe je website kan profiteren van A/B-testen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op of bel 020 - 345 94 88.

Wij helpen je ook graag verder met...

Online Marketing Support

Cases

Graag laten we je een case zien uit ons portfolio.

De Troubadour

‘de openheid, de liefde voor het online vak en de informele, persoonlijke benadering is iets waar elk bedrijf blij van wordt.” (Merel Hopman)

bekijk alle cases case verder lezen