Website feedback tool

Benieuwd naar de mening van je bezoekers? Vraag het gewoon!

Website feedback tool

Een website feedbacktool geeft je inzicht in de mening van je bezoekers. Het is een goed verlengstuk van data-analyses waar knelpunten uit naar voren komen. Wij helpen je graag met het implementeren van een website feedbacktool.

Wil je weten wat de mening is van de bezoekers op jouw website? Er is maar één manier om hier achter te komen: vraag het de bezoekers zelf. Een online feedbacktool maakt het mogelijk om de interactie aan te gaan met de bezoeker en zo inzichten te verzamelen.

Wat wij je bieden

Wanneer je weet wat je bezoeker belangrijk vindt, kun je gericht je website optimaliseren. Via een website feedbacktool geven bezoekers aan wat hen drijft en wat ze graag anders zouden willen zien. Een feedbacktool is een goed verlengstuk van data-analyses waar knelpunten uit naar voren komen. Zet online feedbacktools in op de plaatsen waar je meer inzicht in bezoekersgedrag wenst en laat de gebruiker de oplossing aandragen.

Een website feedbacktool helpt bij het verzamelen van inzichten over:

- Wie de bezoeker is

-Wat het doel van het bezoek is

-Hoe de bezoeker de website beoordeelt

-Welke informatie de bezoeker nog mist

-Waarom bezoekers afhaken

-Nieuwe ideeën vanuit de gebruiker zelf

Wij zijn een early adopter van Hotjar en hebben veel ervaring met polls en surveys via deze tool. Onze gekwalificeerde consultants helpen jouw organisatie om via Hotjar de juiste vragen te stellen aan gebruikers. Zo heb je alle informatie in handen om je website gericht te optimaliseren.

Contact

Wil jij meer weten over website feedbacktools en hoe ze je website kunnen verbeteren? Wij gaan graag in gesprek met je over de mogelijkheden. Neem vrijblijvend contact met ons op of bel 020 - 345 94 88.

Wij helpen je ook graag verder met...

Online Marketing Support

Cases

Graag laten we je een case zien uit ons portfolio.

Avontuur

‘Door onze kennis van de branche te bundelen met de specialistische kennis van Netprofiler hebben we de juiste stappen kunnen zetten op het gebied van gebruikersonderzoek’. (Patrick van Zijl, Avontuur)

bekijk alle cases case verder lezen