Visual Website Optimizer

Doe een A/B-test met behulp van de Visual Website Optimizer.

Visual Website Optimizer

Wil je starten met A/B-testen en overweeg je om Visual Website Optimizer in te zetten? Of maak je al gebruik van Visual Website Optimizer, maar heb je hulp nodig bij het benutten van alle mogelijkheden van deze A/B-testtool?

Wij hebben ruime ervaring met Visual Website Optimizer en helpen je graag met het gebruik van deze tool. A/B-testen is tegenwoordig een standaard onderdeel van een bedrijf dat serieus bezig is met online marketing. Visual Website Optimizer (VWO) is een veelgebruikte A/B-testtool in Nederland. Met deze tool wordt het eenvoudig om een A/B-test op te zetten en uit te voeren. Deze tool is heel geschikt voor marketeers en je kunt ook zonder tussenkomst van IT een test uitvoeren.

Wat wij je bieden

Via Visual Website Optimizer kun je drie type testen uitvoeren: een A/B-test, een multivariate test of een split url test. De tool geeft je inzicht in het effect van een aanpassing op de website voordat je deze wijziging definitief doorvoert. Je bepaalt zelf wat je doel is en wanneer de test een succes is.

De rapportages van VWO laten je zien wat het effect is over verloop van tijd en geven aan wanneer een test een significant verschil bereikt.

Visual Website Optimizer bevat verschillende features die je helpen om input te verzamelen voor het formuleren van hypotheses:

Wij zijn certified partner van VWO. Onze gecertificeerde consultants helpen je graag om deze tool succesvol in te zetten bij het verbeteren van jouw online resultaten.

Contact

Wil je weten wat Visual Website Optimizer kan betekenen voor jouw website? We praten er graag over met je. Neem vrijblijvend contact op met het UX-team of bel 020 - 345 94 88.

Wij helpen je ook graag verder met...

Online Marketing Support

Cases

Graag laten we je een case zien uit ons portfolio.

Avontuur

‘Door onze kennis van de branche te bundelen met de specialistische kennis van Netprofiler hebben we de juiste stappen kunnen zetten op het gebied van gebruikersonderzoek’. (Patrick van Zijl, Avontuur)

bekijk alle cases case verder lezen