Agile testing

Wil jij onderzoeken of je mobiele website of app goed werkt? Maak gebruik van agile testing en (her)test jouw mobiele website of app op meerdere momenten.

Agile testing

Agile testen biedt uitkomst bij het op meerdere momenten (kleinschalig) testen en wordt vaak gebruikt bij het ontwikkelen van nieuwe onderdelen van een mobiele website of app.

Wij testen jouw website op meerdere momenten om voortschrijdend inzicht te krijgen in verbeterpunten. Zo ben je verzekerd van een goedwerkende website of app. Wij streven er dan ook naar om een zo gebruiksvriendelijk en conversiegericht product mogelijk op te leveren. Daarnaast houden wij in een backlog bij hoe het agile testing proces verloopt, zodat het onderzoek transparant en open is. Op die manier ben jij altijd op de hoogte en kun je op meerdere momenten feedback leveren!

Wat wij bieden:

Wij bieden je door op meerdere momenten te testen inzicht in de verbeterpunten van verschillende versies van een product. Je ziet je product dus gaandeweg optimaliseren door dit voortschrijdende inzicht.

De ontwikkelingen worden gedurende de testen bijgehouden in een backlog, zodat jij precies kan zien waar wij mee bezig zijn. Jij kan dan vroegtijdig feedback en ideeën leveren die wij vervolgens weer kunnen testen.

We helpen je bij de opzet en uitvoering van agile testing. Dit kan door middel van een expert review op een onderdeel van je website of app of door kleinschalig (remote) usability onderzoek. Ook komen we graag bij je op kantoor langs om onderdeel uit te maken van het ontwikkelteam en betrokken te blijven bij het proces en de aanpassingen (in sprints).

Contact

Benieuwd wat agile testing voor jouw organisatie kan betekenen? Neem dan contact met ons op of bel 020 345 94 88.

Wij helpen je ook graag verder met...

Online Marketing Support

Cases

Graag laten we je een case zien uit ons portfolio.

Avontuur

‘Door onze kennis van de branche te bundelen met de specialistische kennis van Netprofiler hebben we de juiste stappen kunnen zetten op het gebied van gebruikersonderzoek’. (Patrick van Zijl, Avontuur)

bekijk alle cases case verder lezen