Eye tracking onderzoek

Krijg inzicht in het gedrag van jouw bezoeker op je website met een eye tracking onderzoek.

Eye tracking onderzoek

Eye tracking levert waardevolle informatie op over het gedrag van jouw bezoeker op je website. Wij maken bij ons usability onderzoek standaard gebruik van een eye tracking onderzoek op desktop. Met behulp van de geavanceerde Tobii-software krijgen wij inzicht in het gedrag van jouw bezoeker.

Naast het usability onderzoek met eye tracking voeren wij ook afzonderlijk eye tracking onderzoek uit. Je kunt eye tracking onderzoek inzetten wanneer je inzicht zoekt in de zichtbaarheid en dominantie van de verschillende elementen op een webpagina. We willen erachter komen hoe jouw bezoeker de pagina ‘leest’. Eye tracking onderzoek is interessant voor online pagina’s, zoals landingspagina’s, campagnes en mailings. Wij beschikken over een eigen lab waar we verschillende type onderzoeken uit voeren.

Wat wij bieden:

Aan de hand van eye tracking onderzoek ontdek je waar de gebruiker kijkt voordat hij/zij ergens klikt. Op deze manier krijg je inzicht in de dominantie van bepaalde elementen op webpagina(‘s).

Je ontvangt een overzichtelijke rapportage van het eye tracking onderzoek. Deze rapportage geeft inzicht in welke elementen (on)voldoende opvallen, wat het kijkgedrag is van de gebruiker en wat de gebruiker wel en niet leest.

Wij hebben jarenlange ervaring met de inzet van eye tracking bij usability onderzoek. We beschikken over een eigen lab met meekijkruimte, waarin we verschillende type onderzoeken uitvoeren. Naar wens kunnen wij het onderzoek ook op een andere locatie uitvoeren.

Contact

Wil jij een eye tracking onderzoek voor je website en doelgroep inzetten? We bespreken graag samen de mogelijkheden. Neem contact op met het UX-team of bel op 020 - 345 94 88.

Wij helpen je ook graag verder met...

Online Marketing Support

Cases

Graag laten we je een case zien uit ons portfolio.

Avontuur

‘Door onze kennis van de branche te bundelen met de specialistische kennis van Netprofiler hebben we de juiste stappen kunnen zetten op het gebied van gebruikersonderzoek’. (Patrick van Zijl, Avontuur)

bekijk alle cases case verder lezen