Diensten

[Workshop] Digital Marketing Groeiplan: versnel je groei met optimale inzet van mensen en budget

Alle praktische informatie op een rij

Wanneer Donderdag 8 oktober
Hoe laat 09:00 - 13:00 incl. gezamelijke lunch
Waar Netprofiler, Johann Siegerstraat 24, Amsterdam
Kosten Geen natuurlijk, we heten je graag van harte welkom!

Ben je werkzaam als e-commerce- of marketingmanager en wil je jouw online marketingaanpak naar een hoger niveau brengen? Dan nodigen we je van harte uit bij ons op kantoor voor deze ochtend die in het teken staat van het maken van een online marketing groeiplan.

6 deelnemers telt deze kleinschalige workshop. Dat geeft gelegenheid voor maximale aandacht en kennisoverdracht. De docenten zijn Daniël Markus – oprichter van ClickValue en auteur van het boek Digital Marketing Pinball – en Wouter Muns – Senior Digital Marketing Strateeg bij Netprofiler. Samen hebben zij ruim 25 jaar ervaring met digital marketing groei en helpen zij jou met het verbeteren van je online marketing strategie. Aan de hand van een eenvoudig model geven ze je de handvatten voor een groeiplan. Daarbij tonen ze met concrete cases en aansprekende praktijkvoorbeelden hoe het groeiplan in de praktijk tot stand komt. We beloven dat je naar huis gaat met nieuwe inzichten en concrete vervolgstappen waarmee je jouw online marketing groei verder verbetert. Een leerzame en gezellige ochtend die we afsluiten met een gezamenlijke lunch. Deelnemers krijgen vooraf een kopie toegestuurd van het boek Digital Marketing Pinball.

“De workshop was erg interessant. Door de kleinere groep deelnemers met dezelfde achtergrond en de goede klik onderling was er een hoge mate van interactie zowel met elkaar als met de workshopleiders. En dan stijgt creativiteit en inspiratie naar een hoger niveau. Zeker voor herhaling vatbaar!” – Rick Genemans, E-Business Specialist bij Essity.

Programma

09:00 uur Ontvangst
09:15 uur Start van de workshop die o.a. bestaat uit:
- het maken van een goede situatie-analyse
- Het opstellen van je organisatie- en marketingdoelen
- Hoe ziet een goed online marketing groeiplan eruit?
- Uitwerken van next-steps voor je situatieanalyse en verdere opbouw van je groeiplan
12:00 uur Afsluiting & gezamenlijke lunch